Sistem saati: 03 Arl 2016, 12:31


Sponsor
Sponsor

Son kayıt olanlar
Kullanıcı Kayıt
HSANEMRESEZEN 29 Kas
astralmeraklsı 12 Kas
vivaldi1111 31 Ekm
FFB 15 Ekm
ORHAN AFACAN 09 Ekm
without 22 Eyl

En çok yazanlar
Kullanıcı İleti
Yönetici 499
megaboy 394
zaza54 292
Dogukan Pekmezci 281
ddemmahum 264
criminal_1994 170

Rastgele üye
papa_doc

Kayıt:10.11.2010
İletiler:0

Son 5 bot ziyareti
Bing [Bot]
03/Arl/2016, 12:31
Google [Bot]
03/Arl/2016, 11:55
Google Adsense [Bot]
03/Arl/2016, 11:51
Majestic-12 [Bot]
03/Arl/2016, 07:38
MSNbot Media
03/Arl/2016, 06:50

Doğum günleri
Tebrikler: brtalb (33), onuryilmaz01992 (24), Exeption (24), ufuk00 (23), ufuk000 (23), lizzy (22)

Hoşgeldiniz
Farklılığın, Bilinmezliğin, Azmin, Kararlılığın, Sabrın ve Başarıya Olan İnancın,
Kendisi Gibi Düşünenlerin Mekanına
Astral Dünyaya Hoş Geldiniz


Son konular
Son duyurular Son popüler konular Son konular
Sorularınız ?
Ders Vericem || Dogukan Pekmezci ||
AstralSeyahat.net Mod Alımları
Astralseyahat.Net Forum Kuralları
Sorularınız ?
Benim Kadar Korkak Bir Adam Yok :S
Ders Vericem || Dogukan Pekmezci ||
%100 Astral Seyahet %100 :)
ASTRAL SEYAHETTEN KORKANLAR İÇİN | Soru Cevap
Astral Seyahet nasıl çıkılır?
Kayıp bulma
Astral Meraklıları
Astral Seyahat Denemelerim
Bin Canla Seviyorum Türkiye'mi
Astral Seyahat Online Görme
Lucid rüya deneyimim

Son genel duyurular
» Sorularınız ?
Yorumlar: 159 05 Ağu 2012, 00:34
» Ders Vericem || Dogukan Pekmezci ||
Yorumlar: 71 26 Nis 2011, 18:48
» AstralSeyahat.net Mod Alımları
Yorumlar: 5 15 Nis 2010, 18:25
» Astralseyahat.Net Forum Kuralları
Yorumlar: 0 04 Kas 2007, 17:08

Son haberler
Kayıp bulma
Yazan: vivaldi1111 31 Ekm 2016, 17:14

kayip bir esyam var annemin yuzugu acaba evdemi kayboldu yoksa disarda mi dusurdu yardimci olurmusunuz

Bakılma: 35  •  Yorumlar: 1  •  Yorum yaz Sayfa başı

Astral Meraklıları
Yazan: Aires Blue 16 Ekm 2016, 23:29

Merhaba arkadaşlar..Aranız da 'Astral Seyahat'a merak salan bir çok kişi var ve Forum da açılan bir çok soru var..Bunların hepsine hem toplu bir cevap hem de Meraklıları bilgilendirme adına 'Astral' hakkında derin ve detaylı bilgiler paylaşacağım..Bunu seri halinde yapacağım..
'Astral Seyahat' Meraklıları Takipte Kalın :)
Bakılma: 116  •  Yorumlar: 0  •  Yorum yaz [ Tümünü oku ] Sayfa başı

Astral Seyahat Denemelerim
Yazan: FFB 15 Ekm 2016, 11:58

Merhaba arkadaşlar. Forumunuz çok verimli bir kaynak olacak benim için. Teşekkürler kurucuya.

Astral seyehati 2 ay önce çok amatör bir şekilde denedim. Hiçbir adım doğru değildi sadece gözlerimi kapatıp çıkıcam falan diyordum. ee tabi olmadı.

2 hafta kadar önceleri rüyada olduğumu hatırlamaya başladım. Ne zaman hatırlasam birden etraf kararıyor ve gözlerim kapalı uyanıyordum. Bu olay 3-4 kez old...

Bakılma: 90  •  Yorumlar: 1  •  Yorum yaz [ Tümünü oku ] Sayfa başı

Astral Seyahat Online Görme
Yazan: theunstopped 09 Eyl 2016, 12:53

Beyler mesela ben benim odamda astral seyahate girsem yan odadaki kardeşimin neler yaptığını görebilir miyim? Yoksa insanlar ben astralden çıkana kadar benim hayalime göremi hareket ederler? Yani yine online kalırmıyım? :D

Bakılma: 148  •  Yorumlar: 1  •  Yorum yaz Sayfa başı

Astral projeksiyon mantığı, anladıktan sonra işiniz kolay.
Yazan: exellency95 06 Haz 2016, 02:04

Size şöyle anlatabilirim. Bir yol düşünün başlangıçla arasında 100kilometre mesafe
10km gittikten sonra kopekler çıkıyo karşınıza ve korkuyosunuz geri dönüyorsunuz
Diğer gün bidaha çıkıp 30kmye ulaşıyosunuz sonra sürüyle kurt çıkıyo korkuyosunuz yine geri donuyosunuz
Diğer gün bidaha yola çıkıyosunuz 60kmye kadar geliyosunuz
60km gittikten sonra aynı şekil ayı sürüsü çıkıyo

Bakılma: 315  •  Yorumlar: 0  •  Yorum yaz [ Tümünü oku ] Sayfa başı

Çıkışa kadar geliyorum ama çıkış gerçekleşmiyor -Astral Seyahat
Yazan: exellency95 16 May 2016, 23:14

Pek çok denemem oldu şuana kadar 30-40civarı artık sona geldiğime inanıyorum zaten yazımın tamamını okuyunca bilgili kişiler anlayacaktır.

-ilk olarak bi hevesle denemedim onu söylemek istiyorum ap yapma isteğim dünyanın ve insanın yapısını gerçekten anlayıp inancımı dahada zirvelere taşımaktı bu 3boyutlu dünyadan ibaret olmadıgımızı anlamaktı. İlk başladıgım zamanlar arasında aylar geçen sureler ...

Bakılma: 469  •  Yorumlar: 2  •  Yorum yaz [ Tümünü oku ] Sayfa başı

Kelime bulutu
arkadaşlar astrale boeyle bunun cevap devam doğru fazla gece geri guen ilk istiyorum luetfen merhaba nedir oence olabilir oluyor rueya sanki seyahate sorularınız tam tekrar yapmak yardım yoksa çıkış şeyler


Oturum Aç
Kullanıcı:


Parola:


beni hatırla
beni gizle


İstatistik
Toplam
Toplam ileti 7850
Toplam konu 1059
Toplam duyuru 4
Toplam sabit 27
Toplam eklenti 9

Gün başına konu: 0
Gün başına ileti: 2
Gün başına üye: 2
Kullanıcı başına konu: 0
Kullanıcı başına ileti: 1
Konu başına ileti: 7

Toplam üye 5710
Son kayıt olan HSANEMRESEZEN

Kimler çevrimiçi
Toplam:6

Kayıtlı:1
Gizli:0
Misafir:5

En çok 90 kullanıcı 03 Kas 2012, 00:32 tarihinde bir arada bulundu

Kayıtlı kullanıcılar: Bing [Bot]

Yetkiler :: Yönetici, Astral, Astral Teknik, Genel yetkili, Gelişim, Medya-Tanıtım, Serbest Alan, Telekinetik, Telepati

Yönetim ekibi
Yöneticiler
Bru-x
Yönetici
zaza54
Yetkili
RoLeX
Aires Blue
fenomen
megaboy
netenes
caryes

cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpBB3 Türkçe: phpBB Türkiye
phpBB SEO
Custom Search