7 uygun sonuç bulundu

gönderen magics21
13 Haz 2013, 12:51
Forum: Seyir Defteri
Başlık: sanırım oluyordu
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 1396

Re: sanırım oluyordu

usta , konsantrasyon konusunda kendini geliştirmelisin
gönderen magics21
13 Haz 2013, 12:39
Forum: Astralseyahat Teknikleri
Başlık: Bu kitabı alın Astrale %100 çıkarsınız
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 1877

Re: Bu kitabı alın Astrale %100 çıkarsınız

aynen usta, ucuzsa alırız ve nerelerde buluruz
Custom Search
gönderen magics21
13 Haz 2013, 12:19
Forum: Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri
Başlık: Astralmi Oldum
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 1117

Re: Astralmi Oldum

bu sadece tesadüf gibi bişey
gönderen magics21
11 Haz 2013, 23:06
Forum: Sizden Gelenler ve Makaleler
Başlık: sonsuza kadar astralda KALMAK İSTEYEN
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 2212

Re: sonsuza kadar astralda KALMAK İSTEYEN

Parapsikoloji yazdı:Astral beden fiziki beden olmadan var olamaz.Fiziki beden ölürse astral beden de ölür ve geriye sadece ruh kalır.Ruh da mezarda kıyameti bekler.Sevabı yeterliyse dünyayı dolaşabilir yani dediğin kısmen olur.
güzel açıklamışısın
gönderen magics21
11 Haz 2013, 22:44
Forum: Sizden Gelenler ve Makaleler
Başlık: Sizce Bu Nedir?
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 1179

Re: Sizce Bu Nedir?

ilginç bişey , :O
gönderen magics21
11 Haz 2013, 22:32
Forum: Sizden Gelenler ve Makaleler
Başlık: birilerine ilk defa anlatıyorum bunları..
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 1384

Re: birilerine ilk defa anlatıyorum bunları..

AkrepKral yazdı:Paylaşımınız için teşekkürler. Malesef normal olmayan durumlar insanı ürkütebiliyor ancak yaşadığınız şeyin astral seyahat olma ihtimali neden korkutuyor anlamadım.
selamun aleykum admin , facebookdan ekledim seni. adım furkan. bi konuşabilirmiyiZ?
gönderen magics21
11 Haz 2013, 22:29
Forum: Sizden Gelenler ve Makaleler
Başlık: Başlangıç Kısmı Oluyor :/
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 1103

Başlangıç Kısmı Oluyor :/

merhaba arkadaşlar ben astral seyahate baya düşkün biriyim ve 1 seneden fazla araştırıorum bu işi ama bi türlü kalkış yapamıyorum,ayaklarımdan başlıyor,bütün vücudum uyuşuyor ama gerisi gelmiyor,ne yapmalıyım ordan sonra? hep öyle oluyor,her yerim uyuşuyor , gözümü kapalıyken zifiri karanlık oluşuy...

Gelişmiş aramaya git