28 uygun sonuç bulundu

gönderen sanitarium
24 Tem 2017, 20:30
Forum: Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri
Başlık: Çekilme Var Gerisi Yok
Cevaplar: 7
Görüntüleme: 252

Re: Çekilme Var Gerisi Yok

çok aceleci olma hoş gece yatağa uzanim 1 saat bekimle olcak bi iş değil bu :) ben 1 yıldır deniyorum dediklerin banada oluyo 2 yılın var deseler yine beklerim tek çözüm sabır ve çalışma
gönderen sanitarium
13 Haz 2017, 21:56
Forum: Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri
Başlık: Sorularınız ?
Cevaplar: 164
Görüntüleme: 17212

Re: Sorularınız ?

ölmezsin aniden bedenine sert bi geri çekilme olur o durumda en iyisi yatıp uyuman biraz agresif ya da hasta olabilirsin :)
Custom Search
gönderen sanitarium
15 May 2017, 17:35
Forum: Astral Seyahat Hakkında Makaleler
Başlık: Astral seyahat nedir? Astral seyahat çeşitleri nelerdir?
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 1105

Re: Astral seyahat nedir? Astral seyahat çeşitleri nelerdir?

ben de ilk nefes hızlanınca falan korkuyodum işte kalp çarpıntısı falan sonra aslında o olayların her gece fizik bedenin rahatlasın diye otomatik olduğunu öğrendim ve bunlar nefes almak kadar doğal olaylar yavaş yavaş akışına bırakmanı öneririm :) ve tekniğinde iyiymiş denicem
gönderen sanitarium
22 Nis 2017, 19:42
Forum: Sizden Gelenler ve Makaleler
Başlık: Uzay Hakknıda
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 430

Re: Uzay Hakkında

bildiğim kadarıyla güneş sisteminden çıkabilirsin ama samanyolundan sonra sıkıntı olabilrimiş zaten göğe dikine yükselince boyut geçişi oluyo orda da bi yaşam başka varlıkların kurduğu bi düzen var farklı alem yani dünya derken kastın bu heralde
gönderen sanitarium
12 Nis 2017, 20:22
Forum: Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri
Başlık: Astral Seyahet Sık sorulanlar [Soru-Cevap]
Cevaplar: 31
Görüntüleme: 4887

Re: Astral Seyahet Sık sorulanlar [Soru-Cevap]

3 konuyu merak ettim ruhumuzun mekan zaman kavramı yoksa çıktığımızda ileriye ve geriye nasıl gidicez biz mi kontrol edicez 2-astral beden hangi durumlarda çıkıyo teknik yapıcam ona göre mesela uçma hissi düşme hissi gibi bide günlük hayatta mesela biyere bakarken kıpkırmızı yada mavi gibi böyle par...
gönderen sanitarium
30 Mar 2017, 17:47
Forum: Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri
Başlık: Çekiliyorum ama çıkış olmuyo?
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 431

Re: Çekiliyorum ama çıkış olmuyo?

benim için sorun değil 1 yılın var deseler yine dnerimde tek sorun çok heyecanlanıyorum ve korkuyorum çekilince resmen önümde yni bi dünya var ve boyut değişiyo hani cininde değilim oda allahın izniyle olur ama bilmiyorum işte nasıl kalkcak bu korku heyacan :)
gönderen sanitarium
29 Mar 2017, 18:41
Forum: Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri
Başlık: Çekiliyorum ama çıkış olmuyo?
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 431

Çekiliyorum ama çıkış olmuyo?

hergün çalışmalara devam ediyorum son bir hafta aynen böyle oluyor: astral denerken anlımdan bişey çıkmaya çalışıyo gibi oluyo 1 2 saat gevşeyince ve denemeyi bırakıp uyumaya çalışınca yorgun olsam bile uyuyamıyorum böyle hayal falan kuruyorum uyim diye sonra birden bire donup çekiliyorum (yeni tekn...
gönderen sanitarium
18 Mar 2017, 21:34
Forum: Astral Seyahat Hakkında Makaleler
Başlık: Astral seyahat nedir? Astral seyahat çeşitleri nelerdir?
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 1105

Re: Astral seyahat nedir? Astral seyahat çeşitleri nelerdir?

anlamadım tam olarak ilk olarak neler yapmalıyım farkındalık?
gönderen sanitarium
16 Mar 2017, 09:06
Forum: Astral Seyahat Hakkında Makaleler
Başlık: Astral seyahat nedir? Astral seyahat çeşitleri nelerdir?
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 1105

Re: Astral seyahat nedir? Astral seyahat çeşitleri nelerdir?

sitede diyet yapılması yazıyo ve vejetaryan olunması gereketiği açıkcası günlük hayatı değiştirmek isteşyorum pek yapmazsak olmazmı yani bide çıkışa kadar gelip korktum çıkmadım sitede korkulursa bidaha oraya zor ulaşıır yazıyo emin değilim :/

Gelişmiş aramaya git