Astral Seyahate Çıkış Tekniği

astral seyahate çıkış tekniği, astral seyahat tekniği, astal teknik, astral tekniği, astral seyahat ayna tekniği, astral seyahat cikis teknikleri, astral seyahat çıkış teknikleri, astral seyahat etkili teknik, astral seyahat en kolay teknik

Astral seyahat nedir? Astral seyahat nasıl yapılır? Astral seyahat teknikleri ve Astral seyahat hakkında bilmek istedikleriniz. Beden dışı yolculuk ile ilgili derleme yazılar.

Moderatörler: Bru-x, Astral

Forum kuralları
Kaynak belirtilmeden eklenen tüm yazılardan ekleyen sorumludur.
Alıntı Yapılmadan Eklenen Tüm Yazılar Silinecektir.
cehalet
Mesajlar: 28
Kayıt: 20 Eyl 2008, 20:06
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen cehalet » 10 Ağu 2009, 12:31

işe yaramaz teknikler bunlar.tabi kişisine göre değişir.ben bir teknik söyleyeyim.teta hakkında birşeyler biliyorsanız tetaya geçtikten sonra iş kolay.kendinizi olmak istediğiniz yerde olduğunuza odaklıyorsunuz gerçekten hissedebilirseniz orada olursunuz.ayrıca istihare ve hacet namazlarını bu tip çalışmalar için kullanabilirsiniz.tetaya geçemeyenler için şöyle bir kısa teknik söyleyeyim.nasıl yatarsanız yatın hiç farketmez (benişm tercihim sırt üstü yatmaktır ki bana göre en rahatı budur) ardından hadid surasindeki şu ayeti iyice gevşeyene kadar tekrarlayın : "hüvel evvelü vel ahirü vez zahiru vel batın ve hüve bi külli şey in alim." bunu sürekli (biliyorsanız tecvitli şekilde) çok hafif fısıldayarak söyleyin.belli bir zaman sonra uykuya yaklaşacak ve cümleyi söyleyemeyeceksiniz.o zaman Allah Allah diye veya Ya Zahir Ya Batın diye zikredin iyice gevşeyince dilediğiniz tekniği deneyebilirsiniz.ama bilincinizi korumak gittikçe sorlaşacaktır.ona göre çalışmanız gerek...
Bana gezmediğiniz bahçeleri anlatmayın.Yüzmediğiniz denizleri görmediğiniz memleketleri anlatmayın.Bana gördüklerinizi anlatın başkalarının gördüklerini iddia ettikleri şeyleri değil...


toranagaa
Mesajlar: 3
Kayıt: 05 Ağu 2009, 12:52
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen toranagaa » 10 Ağu 2009, 16:43

saol deneyeceğim

BroCan
Mesajlar: 3
Kayıt: 14 Kas 2008, 20:25
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen BroCan » 21 Ağu 2009, 23:05

bişey sormak istiyorum bi arkadaşıma astral hakkında sorular sordum sadece bni korkutmakla yetindi astraldan korkmalımıyız ? ;''mesela bi ayının sna gelip pençe attını düşündüğün anda ayı çıkıp atıyo, we gerçek hayatta onu hissediyosun'' , ''mesela bi şeytan görüssen ve onu düşünürsen çıkıp önünde bağıı kesiyo ve ölüyosun ''


Bunlar arkadaşımın sözleri...
Just Lucid And A Bit Dream

Kullanıcı avatarı
the ULTIMATE
Mesajlar: 72
Kayıt: 15 Tem 2009, 21:28
Konum: Gölbaşı / Ankara
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0
İletişim:

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen the ULTIMATE » 22 Ağu 2009, 09:58

hmm..değişik.. olacağını sanmıyorum.. arkadaşın seninle dalga geçmek seni bu işten soğutmak için söylemiş olabilir..
tHE uLTimaTe

Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 264
Kayıt: 07 Şub 2009, 10:41
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum » 22 Ağu 2009, 12:18

cehalet yazdı:işe yaramaz teknikler bunlar.tabi kişisine göre değişir.ben bir teknik söyleyeyim.teta hakkında birşeyler biliyorsanız tetaya geçtikten sonra iş kolay.kendinizi olmak istediğiniz yerde olduğunuza odaklıyorsunuz gerçekten hissedebilirseniz orada olursunuz.ayrıca istihare ve hacet namazlarını bu tip çalışmalar için kullanabilirsiniz.tetaya geçemeyenler için şöyle bir kısa teknik söyleyeyim.nasıl yatarsanız yatın hiç farketmez (benişm tercihim sırt üstü yatmaktır ki bana göre en rahatı budur) ardından hadid surasindeki şu ayeti iyice gevşeyene kadar tekrarlayın : "hüvel evvelü vel ahirü vez zahiru vel batın ve hüve bi külli şey in alim." bunu sürekli (biliyorsanız tecvitli şekilde) çok hafif fısıldayarak söyleyin.belli bir zaman sonra uykuya yaklaşacak ve cümleyi söyleyemeyeceksiniz.o zaman Allah Allah diye veya Ya Zahir Ya Batın diye zikredin iyice gevşeyince dilediğiniz tekniği deneyebilirsiniz.ama bilincinizi korumak gittikçe sorlaşacaktır.ona göre çalışmanız gerek...
sağol deneyim bi..
::Welcome to home Bruce::


momentum
Mesajlar: 3
Kayıt: 19 Ağu 2009, 09:29
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen momentum » 23 Ağu 2009, 11:10

ddemmahum yazdı:
cehalet yazdı:işe yaramaz teknikler bunlar.tabi kişisine göre değişir.ben bir teknik söyleyeyim.teta hakkında birşeyler biliyorsanız tetaya geçtikten sonra iş kolay.kendinizi olmak istediğiniz yerde olduğunuza odaklıyorsunuz gerçekten hissedebilirseniz orada olursunuz.ayrıca istihare ve hacet namazlarını bu tip çalışmalar için kullanabilirsiniz.tetaya geçemeyenler için şöyle bir kısa teknik söyleyeyim.nasıl yatarsanız yatın hiç farketmez (benişm tercihim sırt üstü yatmaktır ki bana göre en rahatı budur) ardından hadid surasindeki şu ayeti iyice gevşeyene kadar tekrarlayın : "hüvel evvelü vel ahirü vez zahiru vel batın ve hüve bi külli şey in alim." bunu sürekli (biliyorsanız tecvitli şekilde) çok hafif fısıldayarak söyleyin.belli bir zaman sonra uykuya yaklaşacak ve cümleyi söyleyemeyeceksiniz.o zaman Allah Allah diye veya Ya Zahir Ya Batın diye zikredin iyice gevşeyince dilediğiniz tekniği deneyebilirsiniz.ama bilincinizi korumak gittikçe sorlaşacaktır.ona göre çalışmanız gerek...
sağol deneyim bi..
sen bu dediğini yaptın mı yani oluyor mu ?
HİÇBİR ŞEY İMKANSIZ DEĞİLDİR.....!

caryes
Mesajlar: 94
Kayıt: 25 Ağu 2009, 13:16
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen caryes » 26 Ağu 2009, 21:14

güzelmiş bunu yalnız kalınca deniyicem

Kullanıcı avatarı
ddemmahum
Mesajlar: 264
Kayıt: 07 Şub 2009, 10:41
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen ddemmahum » 10 Eyl 2009, 12:27

Evet yalnız kalınca denemen daha uygun olur..Ortamın sessiz olması çok önemli..
::Welcome to home Bruce::

peh0enix13
Mesajlar: 13
Kayıt: 31 Eki 2009, 12:20
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen peh0enix13 » 01 Kas 2009, 12:26

Peki Bu olayları gözümüz açıkken mi ypmalıyız ???

caryes
Mesajlar: 94
Kayıt: 25 Ağu 2009, 13:16
Teşekkür etti: 0
Teşekkür edildi: 0

Re: Astral Seyahate Çıkış Tekniği

Okunmamış mesaj gönderen caryes » 01 Kas 2009, 12:42

peh0enix13 yazdı:Peki Bu olayları gözümüz açıkken mi ypmalıyız ???
kapatarak yaparsan daha iyi


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Astralseyahat hakkında genel derleme yazılar” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Google [Bot] ve 7 misafir