Şu Astral Setahat dediğiniz olay hakkında (Yardım)

astral seyahat hakkında yardım

Astralseyahat (Beden dışı yolculuk) hakkında yaşadığınız veya yaşayacağınız sorunlar ve çözümleri

Moderatörler: Bru-x, Astral

Misafir

Şu Astral Setahat dediğiniz olay hakkında (Yardım)

Okunmamış mesaj gönderen Misafir » 13 Oca 2020, 08:02

Arkadaşlar Merhaba... Öncelikle böyle bir forum açtığınız için teşekkür ediyorum sanırım cevabı buradan bulabilirim:

Ben küçük yaştan beri şu çekilme hissini yaşarım. Sene de muakkak 1-2 defa oluyor. Korkardım ve hemen hareket etmeye çalışır kendimi bozardım çünkü ne olduğunu bilmezdim. Alakasız bi saatte uyanıp tekrar uyumaya başladığım zamanlar oluyor bu fakat rüyalarımda bilinç kazanmaya başladığımdan beri git gide arttı ve artık neredeyse karşı koyamıyorum. Araştırmalar sonucu bunun bir Astral Seyahat çıkış aşaması olduğunu öğrendim. 😮 Tekrardan yatacağım zaman 4-5 saniye sonra bir çekilme hissediyorum, bu sefer "Astral ise Astral yapalım gitsin" düşüncesiyle kendi teslim ediyorum birisi ya elimden ya da belimden tutuyor sanki(hissediyorum her çıkışta) ve birden yatağımından sıyrılıyorum ve bu o kadar hızlı oluyor ki beynimin içinden çığlık atıyorum! Çünkü harbiden uçuk bir olay. Sonra gözlerimi açıyorum ve yataktayım. Tekrar uyuyacağom zaman aynı zaman da gene aynı dalgayı hissediyorum(kulakta aşırı SSSS sesleri, titreme, çekilme) bunu tamamen bozmam için yataktan kalkmam gerekiyor 🤮 yapayım bakalım ne olacak kafasını yaşıyorum sonra tekniklerde yükseldiğini hayal et imgele vs var tam imgeliyecem bu sefer birinin elimden tutmuş hissi ile yine yataktan heyecan çığlıkları içinde sıyrılıyorum( Yükselmiyorum) ve gözlerimi açınca yine yataktayım. Bu sefer de rüya görürken çekilmeyle rüya son buluyor ve yine aynı dalga...

Ben Astral falan bilmem bedenini görme astral varlıkları görme vs hiç yaşamadım yaşasam da kaldırabileceğimi zannetmiyorum.. Bunu yapmak istemiyorum zaten yapsam da bişey olmuyor.. Bu olayı her yaşadığımda 20-30 dk uyamık kalıyorum saba 07:00 de işe gidiyorum uykulu uykulu... Ne yapmam gerek yardımlarınızı bekliyorum


TogoLatA123
Yeni Kullanıcı
Yeni Kullanıcı
Mesajlar: 4
Kayıt: 12 Oca 2020, 14:20
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Yengeç Burcu: 23 Haziran-22 Temmuz
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaş: 28

Re: Şu Astral Seyahat dediğiniz olay hakkında(Yardım)

Okunmamış mesaj gönderen TogoLatA123 » 13 Oca 2020, 08:25

Misafir yazdı:
13 Oca 2020, 08:02
Arkadaşlar Merhaba... Öncelikle böyle bir forum açtığınız için teşekkür ediyorum sanırım cevabı buradan bulabilirim:

Ben küçük yaştan beri şu çekilme hissini yaşarım. Sene de muakkak 1-2 defa oluyor. Korkardım ve hemen hareket etmeye çalışır kendimi bozardım çünkü ne olduğunu bilmezdim. Alakasız bi saatte uyanıp tekrar uyumaya başladığım zamanlar oluyor bu fakat rüyalarımda bilinç kazanmaya başladığımdan beri git gide arttı ve artık neredeyse karşı koyamıyorum. Araştırmalar sonucu bunun bir Astral Seyahat çıkış aşaması olduğunu öğrendim. 😮 Tekrardan yatacağım zaman 4-5 saniye sonra bir çekilme hissediyorum, bu sefer "Astral ise Astral yapalım gitsin" düşüncesiyle kendi teslim ediyorum birisi ya elimden ya da belimden tutuyor sanki(hissediyorum her çıkışta) ve birden yatağımından sıyrılıyorum ve bu o kadar hızlı oluyor ki beynimin içinden çığlık atıyorum! Çünkü harbiden uçuk bir olay. Sonra gözlerimi açıyorum ve yataktayım. Tekrar uyuyacağom zaman aynı zaman da gene aynı dalgayı hissediyorum(kulakta aşırı SSSS sesleri, titreme, çekilme) bunu tamamen bozmam için yataktan kalkmam gerekiyor 🤮 yapayım bakalım ne olacak kafasını yaşıyorum sonra tekniklerde yükseldiğini hayal et imgele vs var tam imgeliyecem bu sefer birinin elimden tutmuş hissi ile yine yataktan heyecan çığlıkları içinde sıyrılıyorum( Yükselmiyorum) ve gözlerimi açınca yine yataktayım. Bu sefer de rüya görürken çekilmeyle rüya son buluyor ve yine aynı dalga...

Ben Astral falan bilmem bedenini görme astral varlıkları görme vs hiç yaşamadım yaşasam da kaldırabileceğimi zannetmiyorum.. Bunu yapmak istemiyorum zaten yapsam da bişey olmuyor.. Bu olayı her yaşadığımda 20-30 dk uyamık kalıyorum saba 07:00 de işe gidiyorum uykulu uykulu... Ne yapmam gerek yardımlarınızı bekliyorum

TogoLatA123
Yeni Kullanıcı
Yeni Kullanıcı
Mesajlar: 4
Kayıt: 12 Oca 2020, 14:20
Yaşadığınız İl: 34 İstanbul
Burcunuz: Yengeç Burcu: 23 Haziran-22 Temmuz
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaş: 28

Re: Şu Astral Setahat dediğiniz olay hakkında(Yardım)

Okunmamış mesaj gönderen TogoLatA123 » 13 Oca 2020, 14:47

Arkadaşlar kusura bakmayın net sorunu yüzünden yarım yamalak konu açtım site de ne düzenleme ne de silme mevcut düzenleyeyim derken kendi mesajımı cevaplamışım yok mu yardımcı olacak?

Kullanıcı avatarı
Bukra
Mesajlar: 7
Kayıt: 11 Eyl 2019, 15:48
Yaşadığınız İl: 6 Ankara
Burcunuz: Akrep Burcu: 23 Ekim-21 Kasım
Cinsiyetiniz: Erkek
Yaş: 37

Re: Şu Astral Setahat dediğiniz olay hakkında (Yardım)

Okunmamış mesaj gönderen Bukra » 17 Oca 2020, 08:43

Yaşadığım benzer olaylar bir çalışmanın ürünü değilse çoğunlukla doğuştan aldığımız etkilerle ilgilidir. https://www.parapsikoloji.net/dogum-har ... konumlari/ linkinden ayrıntılı bilgi bulabilirsin.

Sahip olduğumuz özellikleri geliştirmek elimizdedir. Eğer istenmiyorsa dikkate alma zamanla geçecektir.

Ayrıntılı bilgilere https://www.parapsikoloji.net/category/astral-seyahat/ linkinden ulaşabilirsin.

Yaşadığın karmaşaya ve nedenlerine https://www.parapsikoloji.net/ruhsal-gu ... -sorunlar/ konusundan ulaşabilirsin.


Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Sorunlar-Uyarılar ve Çözümleri” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Google [Bot] ve 1 misafir